OT: lacna farebna laserovka

Úterý Červen 5 07:41:57 CEST 2018

Znam jeste lepsi vec, nez inkoustovou tiskarnu: inkoustovou multifunkci. Cisti
trysky pokazde, kdyz se zapne, i kdyz clovek chce jen neco naskenovat; cistici
proces je samozrejme casove ponekud narocnejsi a po tu dobu scanner jeste nejede. A
kdyz se trysky ucpou a je potreba hlavu vymenit, odmitne skenovat, protoze se nemuze
spravne inicializovat...

D.O.