Re: Logický analyzátor 8Ch/24MHz z Číny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červen 2 23:06:41 CEST 2018

Ano, jde.
Nakonec jsem to tam i psal, že už jsem jeden měnil.
Ale je třeba vhodný obvod (většinou v pouzdře TSSOP20) mít, navíc se to dělá
dost blbě, bývá to poměrně stísněná montáž, těsně vedle jsou malé
pasivy, takže
s horkovzduchem se musí hodně opatrně, aby to neulítlo.
Těch verzí tišťáku a vnitřního provedení je několik.

Tedy pokud jde koupit rovnou správnou variantu, je určitě lepší to tak
udělat.

PL