Re: Logický analyzátor 8Ch/24MHz z Číny

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Červen 1 08:58:33 CEST 2018

Mno to je dost těžké, já kupoval 11. Apr, ale také už neexistuje:
https://www.aliexpress.com/item/USB-New-USB-Logic-SCM-24MHz-8-Channel-Logic-Analyzer-Debugger-for-ARM-FPGA-Logic/32802668198.html
tedy prodejce existuje, ale analyzátory už neprodává.

Myslel jsem, že se podle toho SCM v názvu dají poznat

---------- Původní e-mail ----------

Od: Petr Labaj  labaj na volny.cz

Komu: HW-news  hw-list na list.hw.cz

Datum: 1. 6. 2018 2:11:16

Předmět: Logický analyzátor 8Ch/24MHz z Číny

Pánové,

nekupovali jste prosím někdo v poslední době v Číně tenhle levný logický
analyzátor?
https://www.aliexpress.com/item/USB-Logic-SCM-24MHz-8-Channel-24M-seconds-Logic-Analyzer-Debugger-for-ARM-FPGA-Logic-Analyzer/32873970588.html

Prodává to spousta prodejců, ale jsou mezi nimi rozdíly.
Já sám mám 4 kusy, z toho 2 mají na vstupu 74HC245 a 2 mají 74LVC245.
Navíc 3 z nich mají na vstupu sériové odpory 100R, jeden má 120R. A v
nějaké diskusi někdo psal, že tam snad měl dokonce 470R.

Liší se i nálepkami. Zatím jsem viděl, že ty, co mají na nálepce i
čínské znaky, jsou s HC245.
https://www.aliexpress.com/item/USB-Logic-Analyzer-24M-8CH-Microcontroller-ARM-FPGA-Debug-Tool-24MHz-16MHz-12MHz-8MHz-4MHz-2MHz/32850407090.html

Bohužel prodejce, od kterého jsem bral poslední kus a měl ideální
osazení(74LVC245, 100R) už neexistuje.
Zkusil jsem napsat několika prodejcům, co v tom mají, ale moc tomu nevěřím.
Tak kdyby někdo měl tip na nedávnou koupi a správné osazení, potěšilo by to.

Děkuji předem.
PL