Re: Linux a Mini PC ZOTAC ID 41 plus další info

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Sobota Červenec 28 01:03:44 CEST 2018

Díky, zásah v biosu nebyl nutný. Už se to chová normálně.
To Ubuntu se mi dost líbí.
Škoda že už tyto PC nebudou. Dost jsem si je oblíbil.
Rozesílám poslední kousky.
Budou Intel Compute Stick v Linux verzi nové nepoužité.
Použité pak za poloviční cenu. Přezkoušené jen bez orig. balení.
Asi tři lidi ode mne dostali Mini HDMI Media Player.
Došli mne už z číny dálkové ovladače, které teprve "odemknou" všechny
možnosti tohoto přehrávače.
Tak se prosím ozvěte a já je pošlu. Někde mám seznam pro kontrolu.
Hezký den všem,
Jindra Polívka