Re: Jak na podsvícení LCD displeje 16x2

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červenec 26 02:41:03 CEST 2018

> Omlouvam se, moje chyba, ma byt SCT2001

Aha, takze jeden z tych dalekovychodnych kamaratov TME... :-)

Napajacie napatie je od 5V, a drop od 1V... vystupne charakteristiky
ukazuju, ze ten drop je dany pouzitym pomerne chudobnym MOSFETom...

> Inak take sa asi najde aj v zapadnom prevedeni, prvy zlava
> https://www.mouser.sk/ProductDetail/Infineon-Technologies/BCR430UXTSA1?qs=sGAEpiMZZMsE420DPIasPiM9oR8qGawY5FBgjqikyRI00aJLVeKVFg%3d%3d
Tyhle BCRxxx od Infineonu (je jich ponekud povicero) jsou v
podstate zdroje proudu s T a 2 x D, v monolitickem
provedeni.

Konkretne tento je vynimka a ma snimaci odpor a zosilnovac takze drop je
150mV - ale ako som pisal, napajacie napatie je min. 6V...

wek