[OT] kompresorova autochladnicka

Ivan.Kiss na novohrad.sk Ivan.Kiss na novohrad.sk
Středa Červenec 25 20:35:12 CEST 2018

Tie "chladiace patrony" považujem za zbytočnú záťaž zaberajúcu miesto.
Nie som pivkár, pijem vodu. Do polystyrénového boxu preto dávam
zamrazenú minerálku. Keď splní chladiacu funkciu, tak ju vypijem a
nemusím to vláčiť domov.
V tých špeci patronách je IMHO tiež len farebná voda. Nič bežne
dostupné nemá také merné teplo, ako voda.

Potraviny na dovolenku nevozím, dovolenkujem aj pre gastronomické
zážitky. Ten polystyrénový box potrebujem na uchovanie rýb, ktoré ráno
kúpim od rybárov na večerné grilovanie. Ľad sa dá kúpiť v
supermarketoch, alebo tam tiež viete kúpiť zamrazenú vodu v PET
fľašiach.
Peltiér by počas dňa na dovolenke vycucal baterku.