Re: Obrázky v mailech - Re: Zahada s displejem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 19 23:18:31 CEST 2018

Kdyby se hlasovalo, tak já hlasuju pro přílohy do 50 kByte, zcela výjimečně,
když to bude potřebné, tak do 100 kByte.
Myslím si, že posílání 5 Mbyte fotek je spíš pro cílovou skupinu s fotkama
typu "Podívej se, co náš Románek udělal do hrnečku.jpg". A že technik
umí vypíchnout z fotky to podstatné.
Na zasílání uměleckých fotek z těch zmíněných moderních mobilů jsou
zřejmě určena spíš jiná fóra.

Ale je to samozřejmě jen můj nepodstatný názor.

PL