OT: Co na Slovensku funguje a u nas ne

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Červenec 13 12:24:52 CEST 2018

Nezpochybnuji vasi preferenci, ale na rozdil od sodikovek je mozne u LED s
teplotou svetla pracovat...bezne se na pesi zony a do obytnych ctvrti
osazuji LED s 3000K a na komunikace a prechody naopak s teplotou 5000K - v
prvnim pripade je to prijemne a v druhem ciste objektivne je citlivost oka
na svetlo s teplotou cca 2000K (sodikovka) vyrazne nizsi takze i pri
stejnem sv. toku to proste sviti mene - s tim souvisi vyrazne horsi
periferni videni a take vyrazne vyssi unava oci (vice je namahate).

osobne sodikovky nesnasim, protoze me depta absence barevneho spektra -
takze teplotu bych prekousnul, ale absence barevneho spektra je peklo - to
rozhodne neni nic prirozeneho

RV