dotaz PCB z Ciny

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Červenec 12 11:37:45 CEST 2018

Urcite nemaji, delam poprve a u nich naposled.

V Cine mam  jine firmy, se kteryma spolupracuji uz 10 let a delaji pro
me i formy a pokud neco pokazi na jejich strane, tak to resi ve sve rezii.
Termin je ale  14 dnu a ja na to nyni specham, proto jsem to zkusil
rychle levne kvalitne, ale jak je videt, levne to neumi, a rychle taky
ne ;-) Tak verim ze snad kvalita bude pouzitelna.

A jelikoz mi to prijde divne, ze nekdo chce dvojnasobne vice, nez
puvodne stanovil a ja jsem zaplatil, proto jsem se ptal, jak je to mozne.
Navic cinan to zacal resit az po 3 dnech, kdy jsem se zeptal, kde to vazne.

Libor