dotaz PCB z Ciny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červenec 11 15:20:30 CEST 2018

Tohle téma mě silně zajímá, prosím zveřejňujte pak i další průběh kauzy.
Jsem ve stejné pozici jako Vy, desky si pak snadno rozfrézuju sám.

Četl jsem jak názory že jim těch víc motivů nevadí (když nejsou
rozfrézované),
tak i takové, že jim víc motivů vadí.
Takže buď to záleží na náladě daného čínského pracovníka, nebo je tam nějaká
závislost, kterou by bylo dobré zjistit.
Četl jsem i názor, že jim snad vadí, když v silkscreenu jsou třeba víc
odporů R1 atd.

PL