Re: Kicad - jak na via mezi rozlitými plochami

Dalibor Smolík doma na cassonic.eu
Sobota Červenec 7 22:07:53 CEST 2018

Plny suhlas, pouzivam KiCad od jeho prvotnych zaciatkov, nakolko z Eaglu
som dostaval osypky (robil som predtym v Ferdovi, OrCade, Proteli a
Altiu). KiCad presiel za tie roky neskutocnym vyvojom, je z neho naozaj
kvalitny nastroj, ale tak ako so vsetkym - niekomu sadne, niekomu nie.
Pouzivam ho aj na bastlenie, aj na komercne projekty (4-vrstvove dosky),
nikdy som nemal najmensi problem s vyrobou DPS (ci uz tu alebo v Cine).

Dalibor