Patice na digitrony

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Sobota Červenec 7 21:36:39 CEST 2018

vsetko uz doslo, tak som si osadil a zacal laborovat. Uz dva krat mi to
zhorelo, odprasklo to dve atmegy a este som si na nej popalil palec. Ale
zase videt zapaleny oranzovy vyboj v celom objeme digitronu a k tomu
este modre iskry medzi elektrodami nie je zly pohlad.

Zajtra budem asi pokracovat v trhani buriny na zahrade...