3D tiskárna - snadno a rychle

Pátek Leden 26 18:27:57 CET 2018

Takze mi to nedalo a uz to tiskne ;-) Jen budu muset zas usporad kabely,
jak jsem to rozhrabal...
Vse naprosto bez problemu, vse presne, pasuje...
Jen jeden z kabliku k displeji mel obraceny konektor !!! Nastesti ho to
neodpalilo ale tak 90 min jsem se s tim zabavil :-(
Dalsi nedostatek - vodici tyce na ose X, jsou strcene ve vytistenych
dilech a maji tam docela vuli, navic nejsou podelne fixovane a vyjizdeji
ven, taky osa Z neni drzena rozeprena tycema a remen ohyba Z tyc a
zavit... Vyresil jsem provizorne sroubky do plastu vedle tyce, ted zas
ale osa Z neni moc samosvorna, staci strosku zatlacit a sjede dolu... To
me napadlo osetrit vhodne predepnutou pruzinou na vodici tyci Z, jen ji
musim sehnat. Jinak zda se tiskne stabilne, jen firmware je uz nejaky
tezkopadny, reakce displeje line a Z pri houmovani trosku hraje jak jsou
asi nestejne casy kroku.  To arduino uz je na hranici moznosti. Firmware
by mel jit kazdopadne vymenit za nejaky osvedceny, zatim to s nim zkusim.
Tisk jsem zkousel jen z nejakeho gco stareho souboru, ktery nebyl
optimalizovan na parametry tiskarny, ale vypada to dost dobre. Mel jsem
trosku obavu, jak je vsechno plechove, ze to bude strasne rezonovat ale
tiskne prekvapive tise. Jen Z tyce jsou dole strceny volne do diry v
plechu a podepreny motorem, tam to na jedne strane vrcelo - vymezim a
bude to cajk.