OT: Ekvitermni regulace kotle

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Leden 18 11:26:04 CET 2018

On Thu, 18 Jan 2018, hwnews konference wrote:

> aha tak pak jsem nepochopil proc se na kotli nastavuje (lze nastavit)
> teplota vody na vystupu...cekal bych, ze to je parametr, ktery urcuje
> nejaky strop, kam uz regulace nesmi zajit i za cenu, ze topeni nebude stihat
>
> ale evidentne je to tak jak pisete, protoze kolega rika, ze ma nastaveno
> 36st, ale na kotli je bezne 40st
>
> a jak se teda bude tohle rizeni chovat, kdyz nema pripojeno pokojove cidlo?

Tezko rict :-) Nejspis bude ohrivat vystupni vodu podle venkovni teploty
podle nejake defaultni krivky. Nebo ji bude ohrivat na nejakou nastavenou
teplotu.

Ja osobne bych regulaci podle jedne mistnosti nechtel, ale ta regulace
vystupni teploty vody podle venkovni teploty je dobra vec, zabranuje to
pretapeni.