220V Led (20/30/50) jako zdroj proudu

Úterý Leden 16 11:59:59 CET 2018

Hm, co je uvnitř, těžko říct. Můžete vzít dva stejné moduly s
napájecím napětím 110V a zapojit je do série.

Pokud k tomu chcete přímo do série připojit holou LEDku (resp. ty dvě
antiparalelně), měl by vás zajímat především proud. Takže když ten
modul má 30W, pro 230V je proud 130mA. Takže když najdete LEDku se
jmenovitým proudem 130mA, můžete ji tam zapojit. Úbytek na ní bude pár
voltů (2-4, podle barvy / typu...) a pro ten 230V modul zbyde dost
napětí, aby fungoval (tak jako tak musí umět nějaké rozpětí).

Osobně bych to řešil tím diodovým můstkem než dvěma LEDkami
antiparalelně. LEDka, co bliká na 100Hz je lepší než dvě, z nichž
každá bliká 50Hz.

P.K.