Re: Práce - chcete mně?

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Leden 12 18:03:20 CET 2018

Zdravím exkolegu Pavla Hudečka,

klidně do životopisu napiš, že jsi pracoval u nás. Udělal jsi tu spoustu
dobrých věcí a nemám problém dát na případný dotaz dobrou referenci.

Také bych na Tvém místě do životopisu uvedl, že dlouhodobě pracuješ s
dětmi. Zkušenému potenciálnímu zaměstnavateli tohle hodně napoví, děti
totiž snadno odhalí přetvářku a nemají ohledy. Takže to je hodně dobrá
reference.

Odkaz co poslal pan Kadečka jsem krátce prolétl a podle mne jsou to dobré
rady.

A jestli mohu poradit, na pohovor přijď tak, abys vypadal jako vývojový
technik. Oblek je nesmysl, stejně hloupý je ale křivák a skejt.  A taky se
koukni, co se o Tobě dá najít na netu, to je první co zaměstnavatel hledá.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com