Bazar: Holice a PC Zotac

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Únor 28 21:36:31 CET 2018

Zdravím,
pan Polívka tedy píše.
Vás zajímá třeba CNC ale říct, že Atomy, tedy asi myslíte ty ZOTAC PC nejsou
na normální práci, tak nemohu souhlasit.
Právě na tu normální práci ve Win, pošta, net, kancelářská práce, tak tento
úsporný PC je úplně super.
Já jsem z nich nadšený. Má to wifi, USB 3, externí SATA, čtečku karet atd...
Sám ho nepoužívám ale budu. Mám tady k dispozici nadupané PC, které používá
syn a dal jsem jej k němu do pokoje a protože on v noci pracuje a ve dne
spí, tak ne vždy odpovídám z tohoto PC.
Druhé PC je notes HP Pavilion, číslo už ani nevím a ač z něho píšu, tak
obracet jej nebudu abych to přečetl.
Jsou zde upravené ruské Win a proto jsou někdy problémy s nabodeníčkami.
Několik dalších PC je ve skladu a asi 20 ks Zotac je tady u mne.
Prošel jsem si počítačovou éru od počátku až do dnešního dne.
Od osmibytů typu ZX přes šestnáctibytové, které mne moc nenadchly a měl jsem
od obojího snad všechny.
Ještě v době enbarga jsem měl možnost se k takovým počítačům a PC už od 286
dostat.
Po 89 jsem si je jezdil nakupovat na velké německé burzy do Norimberku a do
Fridrichshafenu a pro počítače do Furth im Wald k jednomu prodejci, který
pochopil dobu a z původní trafiky udělal obchod s PC.
Dostal jsem se také ke zboží firmy Conrad a za těch několik let, kdy jsem
měl v Praze dva sklady, tak jsem měl snad vše co bylo v jejich katalozích.
Mohl jsem z fleku dělat soudního zbožíznalce na zboží této firmy. .
Ale to je jiná kapitola.
Hodně jsem pracoval s videem, a to už na 486DX2, ano, jen to chtělo mít
dobrý UW SCSI řadič, UW SCSI disky a HW kartu pro grabování.
Nebylo to moc levné ale bylo to moje hoby, stejně jako natáčení reportáží.
Nebyly politické.
Americká auta, aut veteráni, klasické automobily a skauting.
Tak to jen na okraj. Moc jsem se tomu v posledních letech nevěnoval, ale
poslední holice jsem dal. Mám tam vždy stožárek s vlajkou a letos jsem
pocítil změnu. Moje vlajka byla vždy vnímána jako vlajka v barvách Conrad
El. ale letos mne někteří považovali za propagátora Ukrajiny. Doba se mění.
Tak jsem snad poodhalil trochu ze své minulosti i přítomnosti.
Hezký den všem,
Jindra Polívka