Bazar: Holice a PC Zotac

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Únor 27 14:30:40 CET 2018

On Tue, 27 Feb 2018, Martin Hanek wrote:

> Potvrzuji, moje Zotac ID41z předního USB2 bootuje. Z USB3 mi to nešlo. Bios 08.00.16.

Taky jsem s bootem trochu bojoval.

> Chtěl jsem na to PC dát nějaký Linux, dost jsem si s tím hrál, zkoušel atd., ale pohořel jsem. Šlo mi os systém
> pro děcka, prohlížení webu, přehrávání Youtube a videí.
> Zkoušel jsem:
> - Windows 10
> - Xubuntu
> - Manjaro s XFCE

Ja tam chtel dat Centos, ale mel jsme problem s bootovanim z instalacni
Flash. Nakonec jsem tam dal LinuxMint s Xfce a docela to ujde.

> Problém je v tom, že všechny ty distribuce používají Firefox a VLC. Jenže ty jsou velmi rozežrané. Přehrával jsem
> toto:

Myslim ze v BIOSu byl defaultne zaply nejaky pomaly mod pro diskovy
prenos, po jeho prepnuti to bezi jakz takz rychle. Je to o moc lepsi
nez RPI3 . Jedine co mi na tom trochu vadi je hlucny ventilator.