Blaboly o zmysle cohokolvek okrem ARMov, Was: PIC18F2xK42

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Únor 27 13:56:33 CET 2018

Ono je to možná trochu slovíčkaření.
Nejsou jen 2 kategorie - bastlič (postaví 2 konstrukce za život)
a vývojář (navrhuje věci, které se zásadně dělají v desítkách milionů).

Minimálně v mé sociální bublině narážím spíš na lidi někde mezi tím.
Tedy dělají vývoj něčeho, co se pak produkuje ve stovkách nebo jednotkách
tisíc kusů, případně ale třeba to taky skončí  jen u prototypu nebo v
pár desítkách.

Asi je to můj terminologický nedostatek, ale já říkám vývojář i
bastličům, kteří
si dělají jen pro radost, ale tu konstrukci vyvíjí, nikoli kopírují
někde z webu
(do této kategorie třeba spadá i pan Vicek a téma, ze kterého jsme vyšli).
A stejně tak říkám těm, co dělají třeba něco pro řízení do průmyslu, kde se
to pak dělá v nějakých těch stovkách kusů (tím se třeba občas bavím taky
já).

PL