PIC18F2xK42

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Únor 27 11:07:42 CET 2018

No jak uz zminil ten kolega z toho fora tak mam takovej pocit, ze si MikroE
ukusuje cim dal tim vetsi sousto a evidentne nestihaji - zacali masivne
produkovat i HW - nesvadel bych to na vyvoj MCU. Pres vsechny vytky
(naprosto nesmyslne umisteni instlace do woken apod.) meli docela dobry
produkt za neskutecne dobrou cenu - ja platil za kompiler bez omezeni
150USD - mam ho snad od verze 2 a bez nejakych dalsich poplatku mam stale
aktualni produkt. Dokupoval jsem si vlastne jeste pak jen
programator...vicemene jen z pohodlnosti a integrace do prekladace.

RV