mikroe a XP bolo Re: PIC18F2xK42

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Úterý Únor 27 07:08:08 CET 2018

No třeba ho provozuje ze stejných důvodu jak já , je spokojen se stabilitou
a nepotřebuje tolik systémových prostředků jak 7 , která je neuvěřitelně
nenazrana a chroupa si zbytečně moc paměti. Divil byste se jaký je rozdíl
pustit si vývojové prostředí pro simatic na XP a 7. A to ty 7 mám na novém
drahém kusů přenosného hw od HP