3D print materialy

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Únor 26 11:50:11 CET 2018

Původní zpráva ze dne 26.02.2018 od balu:

> nie je to nic specialne. Krabica ca. 20x20x7cm, na stol do dielne.
> Nejaka neutralna technicka farba. Vo vnutri krabice vykonova strata
> asi 5W, vetracie otvory su uz integrovane.

Tak pokud dokážeš vytisknout takhle velké ABS, pak ABS. Jinak PLA
(pokud se to nezahřeje nad 50 °C) nebo PETG.

> Povrchova uprava by mohla stacit z dobrej tlaciarne, bez dalsieho
> brusenia a hladenia, nic specialne.

> Zaujimava otazka ohladom ESD. Maju tieto materialy tendenciu
> akumulovat naboj?

Ano, samozřejmě, jsou to běžné plasty. Když je budeš třít liščím
ohonem, budou akumulovat náboj :-) Pro ochranu proti ESD mám ABS
vodivý:

https://www.clexpert.cz/3dtisk/plast/abs-vodivy

A když potřebuješ samozhášivost, pak ABS samozhášivé:

https://www.clexpert.cz/3dtisk/plast/abs-samozhasivy

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz