Rozdvojka mikro USB

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Sobota Únor 24 18:58:54 CET 2018

Zdravím,

také jsem si na to naběhl, a těšil se na napájení tabletu a periferie
zároveň. Dokonce ty rozdvojky prodáváme na e-shopu, ale opravdu je napájená
jen periferie.

Nechápal jsem to, ale nedávno mne napadlo, jestli podle připojeného nebo
nepřipojeného napájení zařízení (které to umí) nemění typ USB portu
(slave/OTG): Napadlo mě to podle možnosti u Raspberry

(Programming the Pi over USB), kdy se také typ portu mění. Nepátral jsem po
tom, ale třeba je na to nějaká norma.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel