Rozdvojka mikro USB

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Únor 24 14:05:26 CET 2018

No to je snadné. To přece výrobce nezajímá, že s tím bude mít uživatel
problém.
Jemu to zjednoduší situaci, nemusí řešit případné konfliktní stavy.
Často vídaný a běžný přístup.

Myslím, že 2 oblíbené fráze "who cares?" a "good enough" jsou na poradách
vedení o katování kostů velmi frekventované.
Proto jsem si dovolil jednu z nich odcitovat.

PL