RE: Sháním 27C080

Vladimir vladimir na hkfree.org
Pátek Únor 23 19:38:43 CET 2018

Mám tady jednu Tesla MHB8708c ještě s nahraným s programem pro simulátor Eprom v systému SAPI, pak pár těch ruských K573RF5 a pak 2716, 27256, 27C256, věnzuju, pokud máte zájem.

Vladimír

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Radek Benedikt
Sent: Friday, February 23, 2018 6:50 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Sháním 27C080

> Brání něco tomu použít tam flash paměť? Nebo to musí být retro s
> okýnkem? Mám tu hromadu paměti ze sapi a jiných , tak to prolezu.

A muzu mit taky prosbu ? Kdyz uz tady padla ta 2708 a nekdo ji vyhrabal, tak bych mel zajem. O funkcnost nejde, jde mi tentokrat spis o pouziti jako designovy doplnek. Takze pokud by to byl original od Intela beru. Bohuzel nejake kopie stylu K573RF1 je sice docela zajimava pouzdrem, ale moc mi nepomuze.

Diky,
	Radek (benedikt2hw.cz)