FLASH SPI - opakovane programovani

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Únor 22 22:39:01 CET 2018

To je dano parametry SLC,MLC,TLC a dale paritni kontrola byte.
Pokud je flash mala, tak by mozna mohla byt SLC. A pokud nema paritni
jednotku, tak muzete zapisovat tj. clear po bitu. Tohle ovsem vsechny
flash neumi(dano internim zapojenim), zde musite zapisovat po byte tj.
maji kontrolni paritu nebo jine omezeni. To, ze jste nasel nekde zapis
treba po dvou-trech bytech by naznacovalo, ze se jedna o MLC kde bunka v
FLASH ma vice urovni a je rozlozena do vice bitu/bytu. Vetsinou jsem
videl flash zapisovatelne po byte a ne po bitu az na vyjimky. Vymazani
tj. vse na FF... lze nekdy delat nejen po bloku. Ovsem da se dostat
flash do stavu, kde pomuze jen celkove smazani misto mazani po bloku.
Mozna se taky podivejte na vydrz a podle toho usoudite zda je SLC ci MLC....

Jirka