Na PC mi nejde zvuk - co s tim?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Únor 21 07:46:08 CET 2018

Když jsem narazil na tyhle problémy u Realteků, vždycky to bylo zapříčiněno tím šíleným pomocníkem, co dělá uživatelům život "příjemnější" a snaží se sledovat co je zastrčeno ve zdířkách. Zkuste vytáhnout všechny jacky, restartovat komp a pak tam něco strčit. Měl by se ukázat takový ten strašný dialog "Sluchátka/reproduktory..."

Jakub Šerých

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Tuesday, February 20, 2018 11:14 PM
To: konfera <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Na PC mi nejde zvuk - co s tim?

Dobrý den,

na počítači s Windows 7 mi přestal jít zvuk. Zvukovka je integrovaná na základní desce, v ovládacích panelech se zobrazuje jako Realtek HD audio. Když kliknu na ikonku zvuku na liště (ikonka se škrtnutým repro), píše mi to že služba zvuku není spuštěna. Pokus o spuštění je vždycky neúspěšný. Ve správci zařízení to vypadá, že zařízení funguje správně.

Usoudil jsem tedy, že zvukovka nejde. Zvukovku jsem v ovládacích panelech zakázal, ovladač odinstaloval a koupil jsem si Sound Blaster 3 na USB. Ovladač se nainstaloval, píše mi to že zařízení je připraveno k použití.

Jenže zvuk zase nejde a (na liště stále škrtnutý repro) a když na něj kliknu, píše mi to že zvuk nejde, že mám povolit zvukové zařízení HD audio. O připojeném Sound blasteru se systém nezmiňuje.

Už začínám věřit tomu, že i ta integrovaná zvukovka je v pořádku a něco se stalo se systémem. Ale co? Napadá někoho kde bych to měl hledat?

Anděl

[https://ipmcdn.avast.com/images/icons/icon-envelope-tick-round-orange-animated-no-repeat-v1.gif]<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>

Bez virů. www.avast.com<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>