Na PC mi nejde zvuk - co s tim?

Úterý Únor 20 23:13:49 CET 2018

Dobrý den,

na počítači s Windows 7 mi přestal jít zvuk. Zvukovka je integrovaná na
základní desce, v ovládacích panelech se zobrazuje jako Realtek HD
audio. Když kliknu na ikonku zvuku na liště (ikonka se škrtnutým repro),
píše mi to že služba zvuku není spuštěna. Pokus o spuštění je vždycky
neúspěšný. Ve správci zařízení to vypadá, že zařízení funguje správně.

Usoudil jsem tedy, že zvukovka nejde. Zvukovku jsem v ovládacích
panelech zakázal, ovladač odinstaloval a koupil jsem si Sound Blaster 3
na USB. Ovladač se nainstaloval, píše mi to že zařízení je připraveno k
použití.

Jenže zvuk zase nejde a (na liště stále škrtnutý repro) a když na něj
kliknu, píše mi to že zvuk nejde, že mám povolit zvukové zařízení HD
audio. O připojeném Sound blasteru se systém nezmiňuje.

Už začínám věřit tomu, že i ta integrovaná zvukovka je v pořádku a něco
se stalo se systémem. Ale co? Napadá někoho kde bych to měl hledat?

Anděl

---