OT - Pumpa na 50 let

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Sobota Únor 17 22:44:48 CET 2018

Pokud ale nekdo nekoho/neco podpori, ale produkt (i budouci) si zamerne neobjedna, neni pote zakaznik. A neni ani investor, jelikoz mu neni slibovan a ani neocekava zisk. Takova osoba je pak asi nejspise donator. A donatori konaji dle svobodne vule a venuji sve vlastni osobni prostredky tam kde uznaji za vhodne. Tudiz nam ostatnim je do toho co se svymi penezi delaji asi nejspis prd a nemame pravo to ani jakkoli hodnotit ci komentovat. :)