Re: Re[2]: [OT] - oprava , obnovení symbolů tlačítek

Pátek Únor 16 12:05:18 CET 2018

Třeba ten bezbarvý lak na auta. Používá se jako vrchní přes metalické laky.

V autě jsem měl ošoupaný plast na řadící páce, resp. tam byl nějaký
chrom, který byl ale popraskaný a dřelo mě to do dlaně. Tak jsem to
oloupal, ošmirgloval jemným šmirglem a přestříkal několika vrstvami
černé lesklé. Vypadalo to super, ale časem se to trochu ošoupalo, tak
jsem to přestříkal znova tou samou černou a pak ještě tím krycím
bezbarvým lakem. (Zatím to drží, ale není to ještě tak dlouho na
nějaké závěry.)

P.K.