MECH: SW na 3D tlac

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 15 22:41:07 CET 2018

Tak s nějakým serverem na RPi nebo jiné máložravé platformě to pak
může být zajímavé, uznávám. Ale brousit kvůli tisku třeba 7 hodin
PC jen aby posílalo po sériové lince pár byte za sekundu mi přijde
opravdu overkill. Takhle tam vrazí kartu, tiskárnu dá za dveře na
chodbu a ať si jezdí sama (dodělal jsem mu tam solidní základnu,
takže je snadno přenosná bez rozhození geometrie). Když pak ráno
vstane, tak jenom koukne na výsledek.

Díky za info.

PL