Re: OT prohlášení o shodě na led svítidla

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Únor 13 14:58:59 CET 2018

Neni bezpecne napeti az do 75V DC a 48V AC? Nemam tady zivnostak, ale
dostal jsem zivnost na opravy, vyrobu a vyvoj zarizeni do bezpecneho napeti
a tusim, ze tam bylo vyslovene uvedeny tyto hodnoty. Nemam zadne oficialni
elektro vzdelani.

Jinak veskere veci co jsem delal jsem vyrabel jako modul urceny pro dalsi
montaz...takze co s tim delali dal me nezajimalo. A nektere veci asi dodnes
behaji ve fabrikach...

RV