RF ovladace na svetla

Sobota Únor 10 13:36:28 CET 2018

Dobrý den,

řeším ovládání LED modulů, které mám všude po baráku. Standardní obladač
s přijímačem má výkonový výstup a to já nepotřebuju. Mám předřadníky s
výstupem napájení 5V a se vstupem řízení 0-5V. Koupil jsem si tyhle
ovladače

https://ledme.cz/pro-jednobarevne-led/1377-led-ovladac-pro-jednobarevne-a-cct-led-1-4-okruhy-milight.html

a s údivem zjišťuju, že už téměř nekoupím nic s jiným kmitočtem, než 2,4
GHz.

Otázka je - jakou tyhle věci používají modulaci? Vypadá to že ten přenos
je dost pomalý, příkaz se odesílá možná 0,2 vteřiny. Zatím jen tak podle
sluchu, na osciloskop jsem to ještě nedal. Myslím si že používají to
samé co pro IR, jen k tomu připojí modul RF. Chtěl jsem to původně dát
dohromady s tímhle přijímačem

https://www.tme.eu/cz/details/rfm75-s/komunikacni-moduly-rf/hope-microelectronics/#

www.hoperf.com/upload/rf/RFM75%20Datasheet%20v1.0.pdf

ale ten má jen 500 Kbit/s - 2 Mbit/s a nedostanu z něj výstup přímo z
detektoru přijímače, abych mohl zpracovat libovolnou přenosovou
rychlost. Nebo jaký přijímač se dá pro tohle použít? V TME nic rozumného
nemohu najít.

Anděl

---