do piatku to nevydrzim - dioda :-)

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Sobota Únor 3 15:59:06 CET 2018

rozobral som jeden tyristor "waferovej velkosti"
http://search.abb.com/library/Download.aspx?DocumentID=5SYA1009-05&LanguageCode=en&DocumentPartId=&Action=Launch

fakt to len odrezu ako salamu a zabalia do troch kil medenych a inych
plechov :-) Okraj cipu je zaliaty do pomerne hrubeho silikonu, zrejme
aby to tade neprerazalo. Tento model je obycajny pomaly tyristor, rychle
mali namiesto kriza pomerne zlozity stromcek, aby sa budenie dostalo co
najrovnomernejsie do celeho objemu

cern.ch/dvaluch/temp/dioda