Programovani Orange-Pi

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 27 20:33:47 CET 2018

No proč ne, na hraní je dobrá cesta, ale i když napíšete modul do jádra,
který bude periferii obsluhovat v přerušení, pořád zbývají ty latence
vlivem operačního systému. Protože těch přerušení tam běhá mraky.
Zřejmě se dělají i systémy, kde máte jedno silné výpočetní jádro pro běh
OS a nějaké slabší, které lze nějak vyhradit pro obsluhu periferií v
reálném čase. Možná, že to uvnitř některých těch SoC funguje právě
takto, ale fakt nevím, do takové hloubky jsem se tím zatím nezabýval.
Bylo by to hezké, ale asi složité na odladění. Přilepit externí čip s
relativně dobrou dokumentací pro bare metal programování mi připadá tak
nějak jednodušší.

Mrazík