OLED displeje a vubec displeje

iko iko.ikoon na gmail.com
Pondělí Prosinec 17 16:09:09 CET 2018

Zdravim

a co tak transflective LCD ? Mam taky na hodinkach, vidiet to na
brutalnom slnku, v noci sa da podsvietit. Akorat farbicky su neni take
ziarive ale to hadam neni taky problem.

napr toto
https://www.aliexpress.com/item/1-6-Inch-OLED-1-6-TFT-IPS-OLED-Transflective-Display-Module-LCD-Display-DIY-SPI/32951771784.html

alebo

https://www.aliexpress.com/item/2-8-inch-sunlight-visible-transflective-outdoor-screen-TFT-LCD-module-resolution-240-320/32873129066.html

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.