OT - víkendová telefonní perlička

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Prosinec 15 10:46:22 CET 2018

Zdravím,
  mám tu na adventní víkend jednu skoro netechnickou perličku :-).
  E-mailem jsem se s kýmsi domluvil na schůzce s tím, že před schůzkou
ještě ověřím, zda druhá strana přijde, telefonem. Já číslo měl, druhá
strana ne (to se vyvinulo z té e-mailové komunikace).
  Zhruba 2 hodiny před schůzkou zvedám sluchátko a volám (mobilní číslo).
Vyzváněcí tón v pořádku, ale nikdo nebere. Zkouším po 30 minutách. Totéž.
Zkouším po dalších 30 minutách. 2 periody KVT a byl jsem shozen.
Poslední pokus 30 minut před schůzkou - shození prakticky okamžité.
Jelikož default byl domluven, že bez změny informací se schůzka koná,
vyrazil jsem na místo schůzky a "partner" už tam na mne čekal.
  Jednání proběhlo dobře, ale nedalo mi to a povídám - mimochodem, já
Vás volal před schůzkou, ale nepodařilo se mi dovolat se. Odpověď: Vy
jste volal ? - Ano, několikrát. - Jo to jste byl Vy ? To divné číslo ?
- Jak divné ? - No takové zvláštní, začínalo tuším dvojkou... - Ano, 234
  xxx xxx. - A co to je prosím vás za číslo ? - No můj telefon! - A jak
  to, že všichni co mi volají mají čísla na 6 a 7 ? - No asi vám volají
  z mobilů. - A jak jste volal vy ? - Ze stolního telefonu připojeného k
pevné síti. - ... úlek, výraz hrůzy, pokus o mdloby... nakonec to
rozdýchal... - Vy máte pevný telefon ? - Ano, mám, a doufám že ještě
nějaký pátek mít budu :-).
  Nu, to že ne každý je obeznámen s detailní strukturou číslovacího
plánu české sítě ještě chápu... Ale že se bude bát zvednout hovor z pevné
linky, to jsem tedy nečekal :-) (u člověka, kterému odhadem už tak 30
bylo a tedy si myslím, že musel zažít i dobu, kdy pevná síť byla ještě
vysoce dominantní a určitě za život pár hovorů z/do pevné sítě udělal).
  Zdraví Pavel