I2C - Arduino STM32 Nucleo L476RG

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Prosinec 10 18:21:00 CET 2018

>Taky mam dojem, ze se MCU resetuje softwarove pres SWD po pripojeni USB
>k MCU rozhrani.

Podla popisu pana kolegu sa to stane aj pri pripojeni napajania na STLink.
Inaksie povedane, ak je ten reset naozaj cez SWD, tak je za to zodpovedny
priamo fimware toho STLinku, nie ovladace.

>Asi neni dobre na nej [NRST pin] primo pripojovat kondenzator,

100nF kondenzator priamo na NRST je v doporucenom zapojeni pravdepodobne v
kazdom STM32 datasheete, v kapitole NRST pin characteristic. Takze ten
vystupny tranzistor resp. obvody okolo neho na taketo zapojenie ratane su.

Ta obojsmerna funkcionalita NRST je logicka a pozadovana, bohuzial toto nie
vsetky mcu robia, preto su niektori uzivatelia co prechadzaju z inych
platforiem prekvapeni takymto spravanim. Pripojit natvrdo na + nerozumiem
na co by mohlo byt dobre, ale pomerne bezne sa v STM32 fore stretavam s
tymto problemom v suvislosti s externym resetovacim obvodom s push-pull
vystupom.

wek