LED žárovky E27.

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Pondělí Prosinec 3 16:30:34 CET 2018

On Mon, Dec 03, 2018 at 03:33:18PM +0100, Martin Hanek wrote:
> Ano našel jsem je, ale pouze "teplá bílá", na chodbu bych asi raději studené.

https://whitenergy.heureka.cz/zarovky/

Já tam vidím i studené...

Dávám přednost těm teplým. Svítivost je malinko nižší, ale
zas je to příjemné světlo. Pravda na chodbu asi klidně ty studené.
BTW: v obýváku mám 12W kusy a ta jdena už svítí přes 2 roky v režimu, že
jakmile se setmí se rozsvítí a jede dost po půlnoci. No když to nějak
zprůměruju, tak dejme tomu 350 * 6, přes 2 roky, určitě bude mít k 5000
hodinám a zatím jede. To jsem je kupoval, kdy byly zrovna levné, asi za
62Kč. Snad nepatrně klesla svítivost, s tím se asi musí počítat...
--
Zito