Re: Může odejít DSL splitter?

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Srpen 24 12:17:30 CEST 2018

Zdravím,

také jsem kdysi řešil problém, který ukazoval na vadný splitter. Nevěřil
jsem tomu, nic na něm vidět nebylo, ale po výměně bylo vše O.K.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba

pá 24. 8. 2018 v 12:02 odesílatel Cizek Milan <Cizek.Milan na seznam.cz>