Re: Kamera do auta - automatizované stahování dat

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Srpen 17 17:12:29 CEST 2018

Tak nemusí to být zrovna Google Drive. Úplně by stačila třeba místní
sdílená složka či FTP, ale to není moc moderní takže ani nepočítám, že
by to tam bylo :-) na rozdíl od cloudu typu Google Drive, ale už i to
nejspíš není aktuální když se tam ohání Facebookem... Na odkazy jsem
koukal, ale toto jsem tam nenašel. Možná že by to šlo nějak přes to
API nebo tak tu další psal hacknout ten Linux. Pak by se mi to
líbilo...