Re: Re[8]: Skladování Li-pol baterií

Pátek Srpen 10 20:56:13 CEST 2018

Ale technicky vcelku nesmysl. Motor výtahu taky nerekuperuje při
pohybu dolů... to by kabina musela padat volným pádem (a nesmělo by
tam být protizávaží...), aby to nějakou energii vyrobilo.

(Teda asi by to šlo vyrobit tak, aby se při sestupu dobíjely baterie,
ale kolik by takových sestupů bylo, kolik energie by se dobilo a o
kolik složitější (a těžší) by musela být elektronika...)

P.K.