RE: Re[4]: Skladování Li-pol baterií

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Srpen 7 18:26:36 CEST 2018

To je naopak skvěle vymyšlené. Mám to (u Phantoma) nastavené na 1 den a pokud lítám třeba o víkendu tak stačí si večer u obou baterek co mám kliknout do čudlíku a mám to udržené až do nedělního večera :-). Pravda teď o dovolené jsem vyměkl a dal jsem si tam 3 dny, abych se neuklikal :-)))

Jakub Šerých