Re: Skladování Li-pol baterií

Úterý Srpen 7 08:53:06 CEST 2018

U jednoho Della jsem kdysi měl nějaké nastavení, jestli převážně pracuju připojený
do zásuvky nebo ne a podle toho to jinak udržovalo baterku, už si ale nepamatuju
detaily. Teď zas mám, že můžu kdykoli zakázat nabíjení a udržovat tak na libovolné
úrovni. Ale jinak myslím, že se to neřeší. Podle toho taky ty notebookové baterky
odcházejí, že. (i když kdovíco ještě dělá elektronika v packu, v tom posledním co
jsem kuchnul bylo něco programovatelného od Microchipu přímo určené pro battery
management)

Až ja jednu jsem zatím ve všech kuchnutých notebookových baterkách viděl 18650, čili
bych to bral tak nějak podle toho - kdybych ji chtěl udržovat, tak asi ano, nabíjet
nebo nechat před uložením vybít na těch asi 75-80%.

D.O.