OT Otaceni fotek v defaultnim vieweru (bylo Mizeni ikon)

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pátek Srpen 3 10:46:28 CEST 2018

Chcete jednoúčelové řešení, pak mám pro vás jedinou radu, napište si ho.
Obecně software funguje tak, že se musí manipulace potvrdit.

Pokud je pro vás kombinace L nebo R a Ctrl+S složité, vzdávám to.

Standa