OT: Re: Česká pošta - výpalné za neoprávněné celní řízení

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pondělí Duben 23 19:52:16 CEST 2018

Já se dopálil v prosinci za neoprávněně zasílané placené SMSky při
dodání zprávy do datovky. Požadoval jsem 54 Kč. Ještě v lednu mi do
datovky dorazilo vyrozumění, že mi 54 Kč vrátí. Dneska jsem cvičně
jistého Ing. Jindřicha Korfa vyprudil, že za nimi eviduji pohledávku.

Asi to začnu vymáhat :-).

Mě ale vážně nepřijde normální, jak se nás snaží dodavatelé pomaličku
polehoučku ojebávat. Dneska mi přišla na obec faktura za elektřinu.
Minulý odečet proběhl 20.4.2017, takže vloni nám naúčtovali měsíční
sazby za 3,670 měsíce (zaokrouhlení na 2 desetinná místa. Letos
zaokrouhlují na 3 desetinná místa, takže nám doúčtovali zbývajících
8,333 měsíce. Že bych reklamoval fakturu a chtěl zpátky 5 Kč? Ne že bych
hnidopišsky hledal detaily, ale když jsem přeťukal údaje z faktury do
Excelu, vypočítalo mi to jinou cenu. No nic, vykecal jsem se.

Standa