oprava zosika

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Duben 11 21:46:23 CEST 2018

Zdravím,
  pokud to puka takto "inteligentne" a ne nahodne, tak za to asi muze
nejaka inteligence :-). Ma to tam ten "control panel" a v nem nejake CPU
a nejspise to CPU blazni a cuka nekde za nejaky prepinac vstupu ci neco
podobneho a to zpusobuje to pukani :-). Nic jineho mne nenapada, nedovedu
si moc predstavit "analogovou zavadu", ktera by sama o sobe generovala
takovehle kody :-). Zkusil bych mu na chvilku zablokovat hodiny, zda to
prestane pukat nebo ne...
  Zdravi Pavel