Label printer Brother P-touch H105

DeeJay deejay na email.cz
Pondělí Duben 9 10:06:00 CEST 2018

Ahoj,

mj. jsem se po subjektu taky díval,ale nakonec jsem koupil na Mallu PT-P300BT

používám v tom pásky TZ a TZe od Čínana a super.

Jara

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Vanka
Sent: Friday, April 06, 2018 7:13 PM
To: HW-news
Subject: Re: Label printer Brother P-touch H105

Tak jsem si dnes precetl navod :) a je to v menu okraj, jak na H110 tak na PT1010...

Nekdo vyse psal, ze mu z tiskarny vyjizdi hodne pasky. Me prisla uz domu ta H110 a po precteni navodu (neb je to docela chytry) jsem zjistil, ze je tam moznost (v menu) nastavit prave to kolik ma vyjet pasky za textem.

Nelze ovlivnit kolik ma vyjet pasky pred tiskem (to je dane mechanicky) - coz je cca 22mm, ale na konci je to prakticky hned za tiskem.

Takze nekdy je dobre ten navod precist.

RV