Zalohovani W10

Sobota Září 30 18:42:34 CEST 2017

Trsku si hraju s mym nabouranym systemem, viz vlakno o ESP32, na nove
instalacai Win vse chodi jak ma...

Myslel jsem, ze obnovim system do stavu kratce po instalaci, ale binarni
kopie systemu je pro windows recovery DVD nejak neviditelna, zkouseno
ruzne asi 3x, nevim, jesli si M$ dela z uzivatelu pr.el nebo je  tom
jiny hacek...

Nasel jsem*https://www.backup-utility.com/?adb , *provedl par pokusu a
zda se mi, ze funguje velmi uspokojive, nema nekdo dlouhodobejsi
zkusenosti, abych si zase nenabil.... ? Zda se, ze je velmi nutne mit
funkcni primarni instalaci win s aplikacema, zejmena na vzdalenejsich
sluzebnich cestach, z toho jinak kouka velmi drahy prusvih.