Rust na Cortex-M

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Září 26 14:42:44 CEST 2017

Jestli něco objevíte, tak dejte vědět, prosím. Mě se filozofie tohoto jazyka dost líbí a doufám, že se dotáhne do zdárného
konce. Zatím vidím jako schůdnou cestu použít c (stejně by to bylo v unsafe bloku). Ale jsem (doufám zatím) jen takový
teoretik. Na resuscitaci zinc si netroufám.

Mimochodem, zatím se zdá, že se rust mozille vyplatil, podle night buildů firefoxu.